czwartek, 20 sierpnia 2015

znalezione na drzwiach sklepu i na epoznan

Wchodząc do jednego ze sklepów natknęłam się na takie oto obwieszczenie:
 

zrobiło mi się szkoda Jegomościa a później sobie pomyślałam jakim trzeba być zdesperowanym człowiekiem żeby podawać swoje wszystkie dane złodziejowi i wszystkim, którzy zechcą wejść do tego sklepu... No cóż, ciekawe czy odzyskał swój sprzęt.


Tutaj po prostu padłam i nie mogłam wstać na epoznan.pl jest zakładka czytelnicy poszukują:
05.08 przy ul. Murawa/ Gronowa zgubiono męski portfel Wittchen. W portfelu jest m.in. obrączka z datą: 01.08.2015.
Data publikacji: 2015-08-06
tel. 512 260 053


pierwsze zdanie jakie padło z moich ust "No to się chłopak nanosił obrączkę" a później sobie pomyślałam co obrączka robiła w portfelu a nie na palcu...


Mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz