środa, 8 lipca 2015

Babanowo-czekoladowe muffinki Maniury

Podczas gdy Maniura Ch. zajmowała się ochroną mienia strzeszyńskich plażowiczy i wysłuchiwała mniej lub w chuj mniej inteligentnych rozmów ja zabijałam nudę w kuchni. Oto przepis na mega łatwe i mega szybkie w zrobieniu babeczki.

Składniki mokre:
szklanka bananów rozgniecionych
1 jajko
½ szklanki jogurtu naturalnego
½ szklanki rozpuszczonego masła
1 zielony barwnik spożywczy dr oetker (można go kupić prawie wszędzie np Biedronka lub Piotr i Paweł)
suche:
1 i ¾ szklanki mąki pszennej
¾ szklanki cukru
1 cukier waniliowy
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
szczypta soli
tabliczka niezbyt drobno posiekanej czekolady


krok po kroku:
1. w jednej miseczce suche składniki pomieszałam ze sobą, mokre w drugiej, a następnie pomieszałam je razem.


3. Wypełniłam ciastem foremki na muffinki (zostawcie trochę miejsca, ponieważ muffinki urosną)

4. Pieczemy 20 minut w temperaturze 180C

Smacznego!
Mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz