poniedziałek, 27 lipca 2015

Kolorowa

Jeżeli jeszcze nie wiecie gdzie są najlepsze (oprócz lodów z Rzymu najlepiej w okolicach Schodów Hiszpańskich :) ) na świecie lody to zdecydowanie musicie odwiedzić Lodziarnię (a w sumie punkt) Kolorową!!!
To jest po prostu niebo w gębie!!! I do tego jaka niska cena. Najlepiej iść tam na wyżerkę jak ma się doła, zły humor, ciężki dzień w pracy. Działa magicznie!
Poniżej fotki z odwiedzin. A moje słowa potwierdza kolejka ;)
Możecie się delektować cudownymi lodami w okolicach Poznańskiego Okrąglaka. Dodam, że po sąsiedzku mieści się filia Lodziarni z ul Kościelnej, która zapoczątkowała modę(?) na tradycyjne lody w Poznaniu. Tam były tylko dwie osoby w kolejce...
Nie napiszę, które są najsmaczniejsze, bo praktycznie jadłam już wszystkie smaki i każde mi bardzooo przypadły do gustu. W niedzielę natomiast zdecydowałam się na  brownie z wanilią oraz jagodowo-śmietankowe.





no i pisząc tę notkę znowu mnie naszła na nie ochota :)

Mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz