środa, 28 października 2015

Wpis tym razem tylko i wyłącznie dla kobiet

Niestety tak to już jest,że nie ma sprawiedliwości na świecie.Mężczyzn ten temat nie dotyczy (a szkoda,bo niektórym by się przydał!)  To My Kobiety mamy z tym problem, cierpimy przez niego na depresję, spędza nam sen z powiek. Przyczepi się raz i nie chce się odczepić. Mowa o cellulicie....
Która z nas go nie ma? Która z nas nie chce się go pozbyć?
Jest wiele sposobów lepszych i gorszych.
Ja przetestowałam kilka rzeczy: diety, ćwiczenia, tabletki, rolletic. I właśnie ten ostatni (dla mnie) jest najbardziej skuteczny.
Co prawda same ćwiczenia na maszynie nie usunął go na zawsze. Kiedyś chodziłam na rolletic około 3 miesięcy 2-3 razy w tygodniu i rzeczywiście nogi miałam gładkie jak lustro, ale po tym czasie po jakiś 3-4 miesiącach powrócił. Moja metoda teraz jest perfekcyjna- zbiłam go znowu do zera chodząc tak jak wcześniej 2-3 razy w tygodniu a teraz żeby podtrzymać efekt chodzę raz na tydzień/raz na dwa tygodnie.
Uwaga! pierwszy raz jest najgorszy a właściwie jakieś 2 godz po sesji. Uwierzcie, nie można się wysikać na siedząco tak bolą uda :D ale czego my baby nie robimy dla pięknego wyglądu:)?
Ja sama sobie opracowałam godzinę ćwiczeń:
5 min stopy
5 min uda i łydki
10min pupa
5 min brzuch
5 min przód ud
5 min plecy
po 5 min na zewnętrzną część ud
po 5 min na wewnętrzną część ud
po 5 min na boczki


I zróbcie trochę inaczej- zamiast na zimę zapuszczać sadełko (po o aby przez wiosnę zapieprzać, żeby zmieścić się w bikini latem) dbajcie o siebie przez cały rok.
Ceny są różne ale ja polecam polowanie na atrakcyjne ceny na np okaziku czy grouponie.








Uśmiechu życzę w ten jesienny słoneczny dzień!
Mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz