niedziela, 20 grudnia 2015

Bo każdy ma prawo dostać drugą szansę.... a nawet trzecią

Święta dosłownie za kilka dni. Dla mnie to taki okres nostalgii, zadumy, czas na pomaganie innym, tym słabszym, tym biedniejszym. Czas na zastanawianie się co w tym roku zrobiłam źle, co dobrze. W jaki sposób mogę popracować nad swoim charakterem aby nie ranić siebie i innych. Aby z roku na rok być lepszym człowiekiem.
No właśnie! Jesteśmy tylko ludźmi, więc popełniamy błędy, ranimy innych, sprawiamy przykrość, doprowadzamy do łez, do wkurwienia.
Jest takie miejsce, gdzie na dosyć małej powierzchni jest takich osób wiele. Tych, którzy czekają na kolejną szansę od losu. WIĘZIENIE. Wielu ludzi boi się ich, krytykuje ich błędy. Ja tego nie neguje. Uważam, że jeżeli ktoś popełnił przestępstwo powinien za to zapłacić między innymi pozbawieniem na jakiś czas wolności. Ale bardzo podoba mi się to, że są skazani, którzy nie siedzą bezczynnie w celi skreślając dni w kalendarzu, które zbliżają ich do końca kary.
PARAGRAF 64.Miałam okazję ich zobaczyć na pewnym koncercie. Popłakałam się, wzruszyli mnie swoim ogromnym talentem, pięknymi słowami. Jest to więzienny zespół muzyczny z Zakładu Karnego nr 2 ze Strzelec Opolskich. Nazwa pochodzi z Kodeksu Karnego i w skrócie oznacza recydywę, czyli ponowne popełnienie przestępstwa. Panowie popełnili kolejny raz jakiś błąd życiowy, ale na swojej drodze spotkali dobrych ludzi, którzy nie skreślili ich. Namówili na wykorzystanie swojego talentu, na stworzenie zespołu.

Płytę dostałam w prezencie od Maniury Ch. Pierwszy raz słuchałam ją pod kocem z lampką wina w dłoni. Słucham ją gdy sprzątam w domu, gdy jem kolację z gośćmi,gdy mam dobry humor, gdy mam ochotę popłakać. Nadaje się na każdą okazję. Piosenki są cudowne, poznajemy przez nie historię artystów. Moim ulubionym utworem jest "gdyby Ona była". Słowa "bądź wsparciem dla mnie gdy pogubię się wśród mgły(...)" prawie zawsze podprowadzają mnie do łez! Tytuł płyty- Mój Anioł Stróż-ukłon w stronę mam. Pokazuje jak wielką moc ma miłość matczyna.




Zapraszam do obejrzenia teledysku do utworu: Deja Vu. UWAGA! Uzależnia :)
https://www.youtube.com/watch?v=y5S7c-0UMfY



a tutaj link do ich fb
https://www.facebook.com/paragraf64/







A może nie macie jeszcze prezentu dla najbliższej osoby? Kupcie tą płytę!

Dużo dobroci życzę!
A Panom aby zamykając za sobą kratę już nigdy nie znaleźli się po tej drugiej stronie muru.

Mm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz