sobota, 7 listopada 2015

Czy ja przespałam kilka tygodni!?

7 listopad. Co prawda troszkę kropi i jeszcze szaro na dworze,ale na moim termometrze jest 13 stopni NA PLUSIE! Postanowiłam posprzątać autko oczywiście w cienkiej jesiennej kurtce,żeby się nie zapocić. Autko ogarnięte więc czas na sobotnie zakupy spożywce. Wjeżdżam  do biedronki a tam:

Zachodzę do jysk'a poszukać nowej poduszki a tam od drzwi witają mnie Mikołaje, renifery, elfy w czapkach i ich cały sprzęt z Laponii...

No to czas do domu! Tam przecież jeszcze mam świeczniki-dynie, nietoperze, sztuczną pajęczynę i inne gadżety, które kojarzą mi się z halloween.

Siadam wygodnie na kanapie, odpalam tv a tam o zgrozo! reklama t- mobile z Mikołajami i różową ciężarówką! Ale na łopatki rozłożyło mnie co innego... TVN postanowił dzisiaj wieczorem puścić Listy do M.!!! No ja pie****ę... Kocham ten film. uwielbiam go oglądać kilka dni przed Wigilią. Uważam, że każdy po obejrzeniu jego ma swoje wewnętrzne rozmyślania. Już nie mogę się doczekać drugiej części (która niestety będzie w kinach już od 13.11. Kuźwa a czemu nie np 6.12!? )
Wrrr!!!!
Ja rozumiem, że z chwilą gdy wracamy 1/2 listopada z cmentarzy już się zaczyna szał świąteczny. Ale czy na pewno odliczanie czasu do nich tak nas cieszy gdy na dworze (nie wspominam już, że nie ma śniegu) jest tak ciepło i typowo jesiennie?  Gdzie my wszyscy tak się spieszymy? Dla mnie to jest jakaś absolutna porażka....Zaczynam się zastanawiać, czy po sylwestrze nie zaatakują mnie z wystaw sklepowych pisanki, kurczaczki i baranki...


Mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz